I. UVJETI PLAĆANJA

1. Internetska trgovina XXX preporučuje određene načine plaćanja:

- Plaćanje putem kreditnih karata VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, koje realizira tvrtka eCard S.A. Provizju za uslugu platit će naša trgovina.

- Plaćanje putem sustava PayPal. U tom slučaju proviziju će platiti klijent.

 

II. DOSTAVA

1. Naručena roba se dostavlja na sve adrese unutar države preko kurirske tvrtke GLS ili druge kurirske službe u skladu s cijenama na web-stranici.

 

2. Naručena roba će se dostaviti na adresu s formulara narudžbe. Kupac je dužaninformirati trgovinu o svim promjenama koje mogu utjecati na provedbu sporazuma, posebice o promjeni podataka potrebnih za dostavu pošiljaka, kao i o promjeni e-maila i telefonskog broja. U drugom slučaju ne odgovaramo za posljedice dostave pisama te e-maila na neaktualne adrese.

 

3. Budući da su sve pošlijke osigurane, molimo Vas, provjerite sadržaj paketa u prisutnosti kurira ODMAH U DAN ISPORUKE. U slučaju bilokojih oštećenja, molimo, ispunite obrazac za prijavu štete robe, gdje dužno je opisati kako je bila pakirana pošiljka (etiketa Fragile!, gornji dio paketa, dva kartone, kartonski distanceri ili folija sa zračnim mjehurićima).U skladu s time, tražit ćemo naknadu od otpremnika.

 

Molimo Vas da biste, uzeći paket, snimili foto oštećenih elemenata i pošaljeli zajedno s obrazcom za prijavu štete robeODMAH na našu e-mail adresu: info@pluta24.hr.

 

Na tu osnovu ćemo Vama zamijeniti sve te elemente, koji su bili oštećeni.

Ako kurir s bilokojih razloga na će se slasti na provjeru pošiljke ili ne će pričekati da provjerite njezin sadržaj, molimo Vas, zapišite njegovo prezime i identifikacijski broj te informirajte nas o tome.

 

U SLUČAJU KADA KUPAC NE IZVRŠI NAVEDENIH NAREDBA, REKLAMACIJE ĆEMO UZIMATI U OBZIR, ALI SVE TROŠKOVE DOSTAVE I NOVIH ELEMENATA ĆE SNOSITI KUPAC.

 

4. U trenutku kada klijent potvrdi primitak pošiljke,vlasništvo nad robom prelazi na njega, a s njim sve posljedice posjedovanja i uporabe robe te svi rizici njezinog gubitka ili oštećenja.

 

5. Rok dostave iznosi 3 radna dana. Trgovina zadržava pravo izmjene roka dostave u izvanrednim uvjetima.U slučaju kada kljient naručuje robe, koje se kompletiraju u raznim rokovima, vrijeme dostave se može produžiti na rok posljednje narudžbe određenog proizvoda.

6. Sve su narudžbe pažljivo pakirane te osigurane od oštećenja i fizičkog gubitka.

 

V. POVRAT ROBE

1. Robu, koju ste naručili u našoj trgovini, možete otkazati bez navođenja razloga unutar 10 dana od primitka pošiljke. Vraćanje robe moguće je isključivo u originalnoj, neoštećenoj ambalaži sa svim elementima, dokle god proizvod nije oštećen ili korišten.

2. Uz robu treba poslati original odluke o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu. Uz tu odluku treba dodati i originalan dokaz kupnje (račun ili fakturu). U slučaju kad niste dodali dokaz kupnje, nećemo primati povrata. Klijent dužan je unesti točne osobne podatke te broj računa nabavljača, na koji traži uzvrat novca.

3. Ako je klijent, uz kupljenu robu, dobio neke gratise, mora ih također vratiti.

4. Trgovina jamči povrat troškova prozivoda.

5. Povrat novca će se ostvaritina vaš račun u roku 10 radnih dana. Ako ste platili putem kreditne kartice, povrat će nastupiti na račun Vaše kartice.

6. Ne vraćamo novac za nastale troškove dostave.

7. Klijent sam isključivo pokriva troškove povrata.

8. Klijent dužan je zaštititirobu od eventuelnih oštećenja tijekom povratnog transporta.

9. Trgovina ne će primati povratnih paketa plaćanih pouzećem.

 

VI. GARANCIJE I REKLAMACIJE

1. Sve robe dostupne u trgovini, pokrivene su garancijom proizvođača.

2. Odgovornost za štete, koje su posljedice neispravnosti roba, ukoliko su robe korištene i održavane prema uputama proizvođača, ograničena je uvjetima garancije od proizvođača ili distributera navedenih roba.

 

3. Namijena proizvoda je opisana isključivo u korisničkim priručniku. Trgovina neće u nikakvom slučaju uzimati odgovornost prema ikakvih osoba zbog posebnih, neizravnih ili posljedičnih šteta, koje su rezultat nepravilne primejne proizvoda kojih nudimo.

 

4. Rok garancije svakog proizvoda opisan je na web – stranicama proizvođača ili garancijskim listima.Detaljni uvjeti i postupci ostvarivanja jamstva nalaze se na garancijskom listu od jamca. Ako u kutiju nećete naći garancijskog lista, istu ulogu ispunjava dokaz kupnje – račun ili faktura PDV.

 

5. U slučaju kada artikl nije skladan s ugovorom, kupac ima pravo ga vratiti. Kupac je odmah dužan informirati prodavča o tome, zaključujući detaljni opis svih nedostataka. Kupac ima pravo obavijestiti prodavača oneskladu između naručene i isporučene robe u roku od 14 dana od primitka pošiljke. Kasnije neće to biti moguće.

 

6.Sve reklamacije koje se tiču pogrešno napravljenih transakcija, koje su rezultat neznanja ili nepoštivanja pravilnika nećemo uzimati u obzir.

 

7. U slučaju kad je roba pokvarena, iako ju je kupac održavao prema uvjetima na garancijskom listu, instrukciji montaže i korisničkim priručniku, kupac može podnijeti pisemni prigovor na reklamacijskom obrazcu i poslati na našu adresu. Ukoliko je reklamirana roba pokvarena tijekom transporta, neophodno je popuniti obrazac za prijavu štete robe u prijevozu, u prisutnosti kurira. Reklamacije primamo također i na e - mail adresu info@pluta24.hr.

 

8. Roba, koju želite vratiti mora biti pakirana u originalnu ambalažu te mora sadržavati sve elemente. Za robu treba dodati dokaz kupnje.